Jdi na obsah Jdi na menu

Osobní tréninky

 

Abyste dosáhli co nejlepších výsledků, nabízím vám

3měsíční tréninkový program, v rámci kterého získáte:

 

 

Za 3 měsíce zhubnete bezpečně a v pohodě průměrně 6 kg, pokud je hubnutí vaším cílem. Záleží jen na vás, kolik úsilí tomu věnujete​


Je jedno, zda jste začátečník, nebo cvičíte už dlouho


Hubnete převážně tuk


zpevníte tělo a problémové partie vytvarujete


zlepšíte fyzickou kondici a stanete se pružnější 


získáte slevu min. 100 Kč za 1 cvičební lekci a slevu 2400 Kč za ostatní služby, než kdybyste je využívali samostatně


Na První Konzultaci probereme vaše potřeby, cíle, časové možnosti, zdravotní stav a zkušenosti, podle kterých všechno nastavíme


Absolvujete Diagnostiku pohybového aparátu - hodnocení zkrácených a oslabených svalů a funkce jednotlivých svalových skupin


Absolvujete nejméně 4-12x měření složení těla na váze Tanita a měření obvodů pro kontrolu výsledků - dle vašich potřeb


Získáte 2 cvičební plány sestavené na míru vašich potřeb a možností


Navrhnu vám doplňkové aktivity, které váš cíl podpoří


Program obsahuje 24, nebo 36 tréninkových lekcí 


Dostanete návrh jídelníčku dle vašich energetických potřeb a průběžné poradenství


 

 

Program nezahrnuje vstupné do fitness, Fitness Star přijímá poukázky a multisport karty

Ceník služeb

 

 

Každá z těchto služeb je pro vás k dispozici samostatně, můžete samozřejmě absolvovat pouze jedinou lekci, nebo konzultaci. Chci vás ale co nejlépe motivovat k dosažení skvělých výsledků, nejraději proto pracuji v časem ověřených a účinných 3měsíčních obdobích. Nelekejte se, tato doba se může zdát dlouhá, ale uteče jako mžik a vy budete blíže ke své vysněné postavě a připraveni cvičit samostatně, utvoříte si přirozený návyk na cvičení, který vám pomůže do budoucna si postavu udržet. Přeci jen nás určitý závazek výrazně motivuje VYTRVAT a NEVZDAT SE a stává se tím pomyslným bičem, co říkáte? Přesto samozřejmě můžete jednotlivé služby využít i samostatně.

Cena 3měsíčního programu již zahrnuje všechny služby, proto značně ušetříte své výdaje. CENÍK ZDE.

Získáte komplexní balíček služeb pro dosažení maximálního efektu cvičení a kvalitní výsledky v krátkém čase, pokud to myslíte opravdu vážně. Vyžaduje alespoň 2-3 hodiny vašeho času týdně. Osvojíte si dobrou techniku provedení jednotlivých cviků, zajistíte si pravidelný čas s trenérkou dle vašich potřeb, získáte motivaci.

Díky tomuto 3měsíčnímu programu a samozřejmě svému úsilí můžete v pohodě, bezpečně a trvale zhubnout až 9 kg a celkově posílit svou postavu, zpevnit a vytvarovat problémové partie, zlepšit fyzickou kondici a stravovací návyky. Celkově zlepšíte svou životosprávu, takže výsledky se vám budou lépe udržovat.

Ráda vás podpořím v tom, čeho chcete dosáhnout. S každým klientem hledám optimální řešení na míru, ráda se s vámi tedy nezávazně sejdu, popovídáme si o vašich potřebách a možnostech a navrhnu vám vhodné řešení.

KONTAKTUJTE MĚ

FACEBOOK

 

1. konzultace

5. 2. 2022 Osobní tréninky

1. konzultace je bezplatná a k ničemu vás nezavazuje. Popovídáme si o vašich potřebách, cílech, časových možnostech, zkušenostech se sportem apod.

OBJEDNAT SE

3. Sestavení tréninku-cvičebního plánu

18. 9. 2017 Osobní tréninky

Po tom, co mi řeknete o svých cílech a stravovacích návycích, časových možnostech, zdravotním stavu atd. viz První konzultace a projdete vstupní diagnostikou, sestavím vám individuální tréninkový plán.

Ať už budete cvičit s trenérem, nebo budete cvičit sami, je důležité mít tréninkový plán určený na konkrétní dobu, cca 4-8 týdnů. Při dodržování tréninkového plánu se v této době se projeví výsledky, jak je toto cvičení účinné a navíc vidíme zlepšení u jednotlivých cviků (opakování, zátěž, potřebné úsilí), což je velmi motivační.

Pro své klienty píšu tréninkové plány většinou na dobu 2 měsíců. Po této době se tréninkový plán změní, aby si naše tělo na danou zátěž příliš nezvyklo.

Tréninkový plán máte stále při ruce (ve svém mobilu, nebo pc) a můžete si do něj zaznamenávat své tréninky, potažmo váhy, počty opakování, nebo jiné poznámky, abyste měli přehled, jak jste se zlepšili.

2. Diagnostika pohybového aparátu

18. 9. 2017 Osobní tréninky

Na začátku, pro sestavení kvalitního tréninkového plánu je vhodné zjistit, v jakém stavu je váš pohybový aparát a zjistit konkrétní svalové dysbalance. tzn. svalovou nerovnováhu.