Jdi na obsah Jdi na menu
 


SLUŽBY

Ráda vás podpořím v tom, čeho chcete dosáhnout. S každým klientem hledám optimální individuální řešení, ráda se s vámi tedy nezávazně sejdu, popovídám si s vámi o vašich potřebách a možnostech a navrhnu vhodné řešení přímo pro vás.

 

 

Rubriky

Příspěvky

1.První konzultace

18. 9. 2017

Na první schůzce si popovídáme o:

  • tom, co byste chtěli řešit. Někdo chce zhubnout, zlepšit svůj jídelníček a začít se hýbat, někdo chce řešit jenom jídelníček, aby zhubl, protože pohybu má dostatek, někdo chce zase jenom cvičit, aby třeba nabral svaly, někdo se chce třeba jen poradit, jestli to, co dělá, je správné. Takže je pro mě důležité vědět, na co se chcete zaměřit vy.
  • Probereme podrobně vaše cíle a také očekávání, které od cvičení máte. Např. na které partie se chcete zaměřit nejvíce, zda chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu, nebo jen vytvarovat problémové partie, nebo si jen protáhnout kostru po celém dni stráveném u počítače apod. Děláte to pro sebe, takže je pro mě velmi důležité, abych na začátku přesně věděla, co chcete
  • Zhodnotíme vaše časové možnosti a denní režim, domluvíme se, jak váš čas co nejefektivněji ke cvičení využít, aby vám to vyhovovalo, jak společný trénink a Vaše ostatní aktivity co nejlépe načasovat, aby frekvence a intenzita cvičení byla dostačující pro vaše cíle a cvičení vám přinášelo co nejlepší výsledky
  • povíte mi o svých předchozích zkušenostech se sportem a tipu vašeho zaměstnání, abychom mohli cvičení zaměřit i na kompenzaci  případného jednostranného zatížení
  • popovídáme si o vašich dosavadních stravovacích zvyklostech, abychom zjistili, jestli bude potřeba jídelníček trošičku, nebo více upravit a domluvíme se, jakou formou to uděláme, aby vám to co nejvíce vyhovovalo
  • podrobně probereme váš zdravotní stav, a řeknete mi o svých případných omezeních, nebo potížích, které by vám mohly v tréninku stát v cestě, případně které budeme muset brát v úvahu a cvičení jim přizpůsobit.
  • Celkově se tedy budu snažit vám navrhnout co nejlepší a nejjednodušší řešení.

V případě, že chcete začít cvičit s trenérem, nebo i sami, jako další určitě bude následovat Diagnostika pohybového aparátu a Sestavení tréninku.

Pokud chcete upravit svůj jídelníček k lepšímu, bude fajn, když si už na 1. konzultaci přichystáte týdenní zápis toho, jak jíte.

Pokud si chcete objednat nezávaznou první konzultaci, napište mi a navrhněte čas schůzky, který by Vám vyhovoval

 

2. Diagnostika pohybového aparátu

18. 9. 2017

Před prvním tréninkem s vámi ráda provedu diagnostiku pohybového aparátu a řadu testovacích cviků, abych odhalila vaše případné svalové dysbalance, tzn. svalovou nerovnováhu, kterou způsobují zkrácené a oslabené svaly.

Taková nerovnováha se může projevovat např.bolestí zad, bolestí krční, nebo bederní páteře, mezi lopatkami, bolestmi hlavy atd. Tyto tělesné obtíže vznikají především díky jednostrannému zatěžování našeho těla, i když mohou mít samozřejmě i jiný původ.

Na základě této sportovně -diagnostické prohlídky, tzn. vyhodnocení zkrácených a oslabených svalů vám teprve sestavím váš individuální tréninkový plán, který bude korespondovat s vašimi cíli.

Tato diagnostika nemůže nahrazovat lékařskou prohlídku, i když v některých případech může upozornit na stav, který patří do rukou lékaře.

Součástí diagnostiky většinou bývá i první přeměření obvodů, vážení a analýza složení těla pro průběžné hodnocení vašich pokroků.

 

3. Sestavení tréninku-cvičebního plánu

18. 9. 2017

Po tom, co mi řeknete o svých cílech a stravovacích návycích, časových možnostech, zdravotním stavu atd. viz První konzultace a projdete vstupní diagnostikou, sestavím vám individuální tréninkový plán.

Ať už budete cvičit s trenérem, nebo budete cvičit sami, je důležité mít tréninkový plán určený na konkrétní dobu, cca 4-8 týdnů. Při dodržování tréninkového plánu se v této době se projeví výsledky, jak je toto cvičení účinné a navíc vidíme zlepšení u jednotlivých cviků (opakování, zátěž, potřebné úsilí), což je velmi motivační.

Pro své klienty píšu tréninkové plány většinou na dobu 2 měsíců. Po této době se tréninkový plán změní, aby si naše tělo na danou zátěž příliš nezvyklo.

Tréninkový plán máte stále při ruce (ve svém mobilu, nebo pc) a můžete si do něj zaznamenávat své tréninky, potažmo váhy, počty opakování, nebo jiné poznámky, abyste měli přehled, jak jste se zlepšili.

 

4. Obměna tréninku-cvičebního plánu

18. 9. 2017

Trénink je potřeba pravidelně obměňovat podle aktuálního stavu (výsledků) a cílů. Obměna je důležitá zejména proto, aby tělo dostávalo stále nový impuls ke zlepšení, k rozvoji. Stále dokola stejné cviky, stejné váhy by se časem podepsaly na tom, že by si tělo příliš zvyklo na danou zátěž a cvičení by nám nepřinášelo žádné výsledky.

Trénink upravuji vždy podle cílů a přání klienta, zdravotního stavu a možností, které máte a jak se trénink do dané doby vyvíjel.

Pokud vás zajímá, jakým způsobem vám sestavím trénink a co všechno k tomu potřebuji vědět, asi jste přeskočili část o První konzultaci, Diagnostice pohybového aparátu, nebo Sestavení tréninku.

Jestli máte jakýkoliv dotaz, napište mi, nebo využijte formulář a já vám ráda odpovím hned, jak to půjde

 

5. Stravovací plán

18. 9. 2017

Ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu, nebo jen zlepšit jídelníček, abyste se cítili lépe a plní energie, je určitě dobré, jíst zdravě. Ale jíst zdravě vždy bohužel nestačí.

Dostanete ode mě komplexní stravovací plán zahrnující pravidla racionální stravy, výčet potravin, které můžete bez obav do svého jídelníčku zařadit (vždy s ohledem na vaše případné omezení, např. alergie) a konkrétní návrhy jednotlivých porcí včetně množství uzpůsobené vašim chutím a klíč k tomu, jak si správně poskládat svůj jídelníček, abyste si váhu dlouhodobě udrželi.

V tomto plánu dostanete komplexní informace a návod, jak na to. Ale to, jak jídelníček reálně dodržujete a jestli neděláte nějaké výrazné chyby ve stravování probereme buď osobně, nebo mailem, viz konzultace.

 

6. Konzultace

18. 9. 2017

Pokud už cvičíte, nebo uvažujete, že byste začali cvičit sami, nebo s trenérem a máte otázky, které byste chtěli zodpovědět ohledně tréninku, nebo jídelníčku, můžeme si společně sednout a vše probrat, ráda vám vaše otázky individuálně zodpovím. 

V současné svým klientům nabízím i denní konzultace k jídelníčku formou e-mailu,  nebo přes telefon (např. Whatsapp), kdy vy, jako klient máte denně zpětnou vazbu na svůj jídelníček. Je to vhodné pro ty, kteří chtějí mít motivaci k dlouhodobému dodržování zdravého jídelníčku a kontrolu.

Tato forma konzultace stojí 500 Kč/týden. Za tuto cenu dostanete osobní přístup, zpětnou vazbu na reálně snědené porce jídel a značnou motivaci, co říkáte? ;-)

Pravidelné osobní konzultace doporučuji hlavně při úpravě jídelníčku. Snažím se svým klientům pomoci k tomu, aby si sami dokázali sestavit vhodný jídelníček, který jim bude vyhovovat, aby věděli, co kdy jíst a kolik toho sníst, aby se zbytečně netrápili hladem a přitom hubli (případně přibírali) a poté si váhu dlouhodobě udržovali a předešli jojo efektu.

Součástí konzultace může být i přeměření výsledků (obvody, foto, analýza těla), pokud už jste se do toho pustili.

 

Pokud se domluvíme na úpravě stravovacích návyků, doporučuji osobní konzultace v závislosti na tom, jaké stravovací návyky máte doposud, např. první měsíc konzultaci 1x týdně, 2. měsíc 1x za 14 dní, 3. měsíc 1x za 3 týdny atd., případně denní kontrolu jídelníčku (viz odstavec výše), než se změny ve stravování ustálí a vy si na ně opravdu zvyknete. 

Forma a frekvence konzultací záleží na naší osobní domluvě, tak si klidně objednejte termín a domluvíme se ;-) Klikněte zde a jdeme na to, těším se.....