Jdi na obsah Jdi na menu

 


CHCI ZAČÍT ALE NEVÍM JAK

Jak mám začít?

Pokud chcete se sebou začít něco dělat a nevíte, za jaký konec to vzít, začněte pokud možno hned a neodkládejte to na zítřek, ještě hůře pondělí, nebo v nejhorším případě až na nový rok. Takto se nikdy nikam nedostanete

Možná jste si jisti, že víte, jak máte správně jíst, o tom žádných pochyb, ale kdy jste se tím naposledy řídili? Zde naleznete několik tipů, co můžete upravit hned a nedá Vám to moc práce, jen chvilku zamyšlení a vůli zlepšit to, co vás trápí.

Tyto základní body Vám mohou pomoci ke shození pár kil a s dobrou náladou, možná budete jíst více, než dříve, ale rozhodně se nemusíte bát, že přiberete.

Pár tipů od trenérky

  • Sepište si základní zdravé potraviny, které máte rádi a chutnají vám a ty poté zařazujte do svého jídelníčku
  • Co nakoupíte, to také budete jíst - myslete na to, když budete v obchodě a raději choďte do obchodu najedení
  • Začněte snídat! A to krátce po probuzení, cca do hodiny od probuzení. Pokud nejste zvyklí snídat, začněte jen kouskem jablka, nebo něčím malinkým, co zvládnete a postupně přidávejte. Pomůže Vám to zvládnout večerní vyjídání lednice
  • Dopoledne se neomezujte. Je velmi pravděpodobné, že pokud si ke snídani dáte kávu, k obědu si dáte zeleninový salát, nebo ho ještě v horším případě také úplně vynecháte, večer vyjíte celou ledničku. Takže dopoledne jezte hodně
  • Hodně pijte, hlavně čistou vodu, vynechejte slazené limonády a alkohol, nebo ho alespoň omezte. Na postavě se to opravdu projeví
  • Ke každému jídlu si dejte 1 porci libovolné zeleniny. Ke snídani a dopolední svačině kousek ovoce
  • Jezte v pravidelných intervalech 2 – 3 hodin. Toto je opravdu důležité, abyste tělo nenutili ukládat si přijatou energii do zásob. Poslední menší bílkovinné, nebo zeleninové jídlo můžete mít i 1 hodinu před spaním
  • Omezte fastfood a smažená a zbytečně tučná jídla, omáčky, bílé pečivo a sladkosti. Pokud se Vám toto podaří, jste na velmi dobré cestě 
  • Poslední 2-3 jídla zařaďte už jen bílkoviny a zeleninu
  • Jezte bílkoviny – jsou důležité pro svaly a zasytí vás na delší dobu a pokud budete hubnout, neztratíte svalovou hmotu
  • Inspirujte se klasickou a všem dobře známou výživovou pyramidou. Není to ledajaký výmysl
  • Jezte hodně vlákniny. Bílé pečivo vyměňte za celozrnné, jak už bylo zmíněno, jezte ovoce a zeleninu
  • Zařaďte kvalitní multivitamin a vitamín C – podporuje imunitu a pomáhá spalovat tuky
  • Vyberte si vhodnou aktivitu, která Vás bude bavit, aby vás nechuť neodrazovala a začněte cvičit alespoň 3x týdně. Můžete začít postupně, třeba 1. týden 1x, 2. týden 2x a další týden 3x, ať si tělo pomalu zvykne. Možná to bude ze začátku těžké, ale věřte, že vás pohyb začne bavit, protože tělo ho potřebuj a vy se brzy budete cítit lépe po fyzické i duševní stránce, bez něj to totiž nejde. Pokud nemáte k tréninku motivaci, odměňujte se maličkostmi.
  • Domluvte se s kamarádkou, která má podobné úmysly a vzájemně se podporujte. Pište si tréninkový deník. Přidejte si na FB Osobní trenérku Radku a získejte motivaci navíc. Když budete chtít podpořit a poradit, klidně mi napište.

pyramida.jpg

 

Možná jste už podobných tipů četli mnoho, ale pořád hledáte něco zázračnějšího. Pravdou je, že to může být opravdu jednoduché a funguje to. Obzvlášť pro člověka, který nejí pravidelně, pije hodně kávy, limonád, nebo alkoholu a necvičí toto stačí, aby na začátku nastartoval metabolismus a začal hubnout. Samozřejmě se liší množství živin a energie, které každý člověk potřebuje v závislosti na tělesných parametrech a fyzické aktivitě, ale toto je opravdu základ (až na poslední bod), kterým by se měli řídit všichni, kdo si chtějí dlouhodobě udržovat pěknou postavu.

Hodně štěstí a pevné vůle do začátku a těště se na 1. výsledky!!!

Pomohl Vám tento článek? Napište mi to, abych věděla, že má moje práce smysl

POKUD CHCETE 1x MĚSÍČNĚ DOSTÁVAT JÍDELNÍČEK ZDARMATIP NA CHUTNÝ RECEPT A UPOZORNĚNÍ NA AKTUÁLNÍ SLEVY A VÝHODNÉ AKCE, KTERÉ POŘÁDÁM, ZAREGISTRUJTE SVŮJ MAIL DO ŠEDÉHO POLÍČKA MAIL LIST VPRAVO NA HLAVNÍ STRÁNCE.

 


 

 

 

Náhledy fotografií ze složky VÝSLEDKY KLIENTŮ